Ett livs beslut.

På samma sätt som du slöt pakt med Djävulen att du skulle leva ditt liv som betraktare, har jag idag slutit pakt med alla högre ting. Gudar, andar, ödet... U name it! Jag tror härmed inte på något. Jag ser ingen anledning att tro på en gud som man inte vet existerar. Jag finner inget skäl att tro på karma. Skit händer inte bara dåliga människor. En del människor är ju fan guld värda. Ändå händer all världens grymhet just dem.
Så, jag slöt en pakt. Om det nu finns några högre makter, slit då bort mig från mitt liv. Slit mig då ifrån denna värld. Ta mig härifrån, låt mig inte existera.
Tack för mig.
Om jag nu skulle dö, så vet ni varför. Och då kan NI vara säkra på, att det faktiskt finns högre makter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0