trött trött trött

brorsan var på fest med en tjej från min franskakurs. jag har aldrig snackat med tjejn och typ aldrig med brorsan heller. i alla fall. den här tjejen heter malin och går i min franskaklass. hon är lite... inte snobbig men ändå nedlåtande på något vis. men igår pratade hon alltså med mig. om brorsan. tyckte att han var trevlig.
- hörde du, tjejen i rosa tröjan!
- ja?
- du är paula va?
- jo
- jag festa med din brorsa i helgen. det var värsta sjukt.
- jaha, jo han sa något om att han festat med någon från min franskaklass men mindes inte vem.
- han var ju. trevlig.
- jaha.

sedan slutade jag prata med henne. vaddå, vi har gått i samma klass i två år. och hon var tvungen att fråga om mitt namn. fuck her liksom.

brorsan är bortrest i alla fall så jag kunde inte berätta att jag pratat med henne. var på väg att skicka ett sms till honom några gånger men jag stoppade alltid mig själv. mamma pratade i telefon med honom en gång, jag var på väg att ta luren i från henne och berätta för honom. och önska honom lycka till på cupen han ska spela i helgen. men jag gjorde aldrig det.


Kommentarer
Postat av: Malle

Hihi vilket intryck du har gjort fniss Jag instämmer i FUCKa henne hårt! fnys

Och tack för titt och kommentar hos mig, mitt ego blir alltid boostat av folk som säger snälla saker!

2008-06-11 @ 20:20:04
URL: http://metallmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0