Everything will be alright.

Nog ska det väl ordna sig, det där med skolan. Hoppade av fysiken så nu måste jag fixa ihop 150 poäng innan jag gått ut trean.
alltså i snitt 50p/ termin.
Läser Filosofi samtidigt som franska, så jag missar lektioner varje vecka eftersom jag inte kan vara på båda lektionerna samtidigt... "/ Men det går nog bra. Ingne av de kurserna känn särskilt svår. Fast det är förståss lite mer krävande när man missat tid i skolan... Men jag ska nog klara det.

Yes, I´m gonna be OK
I guess, I´m gonna be alright
With my family here beside me,day and night

Som låten går... Underbar låt för övrigt.
Men vilken familj finns alltid vid min sida då?

              Ingen

Önskar dock att jag kunde få känna en sån känsla för min familj som låten förmedlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0