Vad göra? Förslag önskas

Jag bara tänker på jesper hela tiden.
Önskar att jag kunde lära känna honom bättre. Jag känner ju honom inte alls!
Kanske är han på Amelias födelsedagsfest då han går i samma klass som hennes 2 blonda kompisar. Men de umgås väl knappt med honom. Jag tror inte han kommer vara där. Fast jag hoppas hoppas hoppas
Han är så jäkla fin <3
Verkar vara så jäkla smart, jag skulle behöva en smart vän som kunde hjälpa mi förstå allt jävla plugg 8-) Jesper skulle vara perfekt för det... Hihi

Alltså. Det måste ju vara världens mest förekommande problem, att man är intresserad av någon som man ser hyfsat ofta (på skola, jobbet) men så vågar man helt enkelt inte ta kontakt. Jag kan ju inte gärna slå ner honom i korridoren då han stressar förbi och hojta: Ska vi ta en fika!?
Eller bara börja prata. Om vadå liksom? Vädret?? Haha näe det funkar väl inte riktigt så.
Jag skulle ju kunna göra som kvinnor gjorde förr i tiden, tappa min näsduk =) Hihi måste bara börja bära med mig en näsduk hela tiden "/

Han är iallafall världens sötaste. Och jag önskar han är lika snäll som han är söt
Och är han Det skulle jag även önska att han på något konstigt vis ville ha mig
<3
Love is wicked

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0