Sorg och saknad

ett hjärta av glas jag ger dig
vårda det ömt...
på ett andetag från gudar jag selgar ner till dig

Jag tänker på dig

Mina ögon fylls med tårar

Jag vill tänka på dig och skratta!

Vill tänka på dig och le!

Vill inte vara så här ledsen då du äntrar mina tankar!

Jag vet ju att du vill att jag ska vara glad när jag minns dig

Ibland kan jag glöma att du inte finns längre

Då förväntar jag mig att du ligger utanför dörren där du alltid sov.

Jag kan förvänta mig tt jag ska se dig då jag travat egenom en kurva

Men du är inte där

Inte längre

Jag undrar var du är

Hoppas du har det bra

Vill inte tro att du bara ligger där i jorden som en förmultnad klump

Vill att du finns på en vacker plats, mer vacker än denna

Vll att du ska se mig

Att du ska finnas kvar runt mig

Vill inte att du ska vara borta

Borta från mig

Jag saknar dig så oerhört

Jag älskade dig

Som det är nu så älskar jag bara minnet av dig

Jag gråter i skrivande stund

Ångrar att jag inte spenderade mer tid med dig

Vill inte göra om samma misstag en gång till

Med alla mina nära som finns hos mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0