Han sa ju det!

Ring då!
Jag förstår verkligen inte människor som säger att de ska ringa, och sedan ringer de inte! Jag menar, varför ens bry sig om att lova något om man inte tänker hålla det?
Och nu, när han inte ringer, då blir jag ju orolig, undrar om det har hänt honom något.
Men han mår säkert bra. Sitter väl och ser på tv i godan ro och tänker inte en sekund på mig som bara väntar. Väntar och väntar...

Nu är det inte min pojkvän som ska ringa eller min bror som har glömt bort mig på min födelsedag. Utan det är en klasskompis som lovade att ringa upp om min mobil fick slut pengar. Och mobilen fick slut pengar och samtalet bröts. Nu har det gått sju mintuter! okei, det är väl inte sådär jättemycket, men vaddå. Han sa ju att han skulle ringa!
Och han måste ringa så att jag får veta vad kemiuppgiften handlade om då jag inte tog med papprena hem från skolan.
Fuck!

Vad ska jag göra nu då?
Det är det enda jag kan lpugga på idag... Och jag har hur mycket plugg som helst nu innan lovet!
Eller, jag kan  ju i och för sig plugga engelska. Men vaddå.
Han sa ju att han skulle ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0