Just a normal day

Tillbaka hemma vid datorn efter ännu en skolvecka.

Hade dans i torsdags, grymt kul var det! en tjej som går i samma "kreativt skrivande-kurs" som jag går även i min dansgrupp, så då har jag lärt känna en iaf =) hade en grymt rolig uppvärmning! vi skulle springa på alla fyra rakt igenomrummet och då vi nådde andra sidan skulle vi springa på tå med händerna uppsträckta i luften. sedan skulle vi "köra skottkärra" ni, vet, sådär man gjorde när man var liten. Och visst blev man varm i musklerna efter den lilla uppvärmningen ^^, kul att få vara lite barnslig offentligt. Och man fick skratta åt sig själv och med alla andra, man kände sig ju faktiskt ganska dum när man rusade igenom danslokalen på alla fyra.

För övrigt hade min klass 97,5 % närvaro på gympan. Gympaläraren var glad och så. tyckte vi spelade bra brännboll också och ansåg att vi hade stora chanser till vinst kommaande Torsdag  då det är den årliga brännbollsturneringen på skolan. Då jävlar ska vi bevisa hur sportiga vi naturare faktiskt är!  X)

Nu ska jag dra till stallet och fixa lite inför tävlingen imorgon.
C ya!

Kommentarer
Postat av: mojsan

Ja den är riktigt hemsk!
Men den är bra!

2007-09-01 @ 21:22:17
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Klart att du ska börja jobba som au-pair efter gymnasiet.. läs min blogg så får du vet lite hur en au-pair kan ha det och massa annat skoj!

2007-09-06 @ 23:26:43
URL: http://soicanshakeyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0