I think he's sorry.

Har just nu engelska, ska skriva en skräckhistoria. Min är redan klar. Blev döläskig ;)
Iväg till simhallen efterskolan, härligt härligt =) simmar en gång i veckan för att stärka ryggen.

Igår på lunchen tror jag Markus var på väg att be om ursäkt för det där han sa om att jag var diva. Men han kom av sig lite.. Han är ganska dålig på att säga förlåt ;)  Men det är jag med, så jag klandrar honom inte. Fast det skulle vara skönt att få reda ut det där, läget mellan oss är ganska spänt just nu... Egentligen kan det tyckas som en bagatell, men, det blev alltså ett större problem än vad det egentligen behövde bli.

image25

Kommentarer
Postat av: Christine

Svar:
Haha, ja vintern är ju lite jobbig. Mest lång och så väntar man bara på våren. Skulle vara runt jul då som det är mysigt. :-)
Håller med dig om att varje årstid har sina fördelar. Och våren är mysig när äntligen mörkret och kyla börja försvinna!
Ha en trevlig eftermiddag/kväll!

2007-09-18 @ 16:00:06
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Sarah

HAHA nej asså lovar man spyr.. kommer aldrig att kunna äte zoo igen asså haha !

2007-09-18 @ 18:21:16
URL: http://sarah57.blogg.se
Postat av: Flo Mo

Yes jag är rappare kan man väl säga =) Inget jag satsar seriöst på dock, men det kommer troligtvis en video till låten med.
Du kan väl lägga upp skökhistorien här, om man nu vågar läsa =)

2007-09-21 @ 20:26:39
URL: http://flomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0