HorsePower

Det finns en anledning till att jag är medryttare och inte hästägare; det är att slippa att ansvara för hästen på annan tid än dom två dagar i veckan som jag är i stallet.

Så, igårkväll ringde Malin från stallet och berättade att Garon tagit sig lös från hagen och var på rymmen. Maggan var på fest så jag fick dra till stallet och leta rätt på hästen. fick så småningom tag på han, men han mådde inte så bra. Hade ett sår på insidan av höger bakben, fick tvätta rent med jodopax och lägga på socatyl -.- Kom hem klockan tolv, jag som hade tänkt gå å lägga mig tidigt för att idag åka till Amelie och hälsa på över helgen. Var istället helt trött idag, fölåt Amelie... Sitter här i hennes lägenhet och bloggar. Kul att träffa hennes klasskompisar och vänner.

Btw, tack Malin för att du hjälpte mig med hästen! Och varsegod Maggan, för att jag tog hand om din häst =)


image19

Kommentarer
Postat av: mojsan

haha okej :D
Vad är det för film? :O Jump in alltså..
eller är det något annat?
Oj, redan!
Det går bara bra för mig, eller vi har massa arbeten att lämna in hela tiden typ.
Och så går vi ut på praktik v.38-39. Inte långt kvar till dess! :S
Ha det bra :)

2007-09-08 @ 22:33:47
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: ELIN

SNÄLLA SNÄLLA DU RÖSTA PÅ MIN BILD!! Kolla bloggen :)

2007-09-09 @ 09:52:58
URL: http://eliinpeliin.blogg.se
Postat av: mojsan

aha okej!
Ja high school musical har jag sett!
Hehe :D

2007-09-09 @ 14:23:30
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0