Snart är det jul

image27

Ja, bara för att det är jul snart.... Palla

Jag har börjat ogilla julen... Visst är det väl en fin tanke att fira någons födelsedag som levde för 2007 år sedan, men all stress och ångest med julklappar och julmat och sånt förstör verkligen all julstämning. Jag önksar man fick åka tillbaka sisådär tio år då det är jul för att slippa tänka på allt. Då är det bara att försöka lista ut vem tomten är, bli glad för sina julklappar och vräka i sig mat hos släktingar man annars aldrig träffar.

Okej, det är två månader kvar tills dess... Men när jag gick ut med hunden tidigare idag önskade jag att det var snö så att jag kunde åka skidor. Jag har aldrig annars önskat mig snö, men jag har kommit fram till att det är ganska mysigt att åka skidor. Det kan vara jävligt jobbigt också, om man åker fort. Jag skulle aldrig palla att träna skidor sådär seriöst och hålla på att tävla och så för jag är ganska lat av mig... Men det är mysigt att åka sakta.

Har skrivit en novell på svenskan... funderar på att lägga ut den här så att ni får läsa =)

adios, nu ska jag käka middag.

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: Men va?! hemsk? han är ju underbar! fast christoffer är sjukt bra han med.

2007-10-27 @ 18:07:09
URL: http://emeliieeg.blogg.se
Postat av: mojsan

ja de är såå taskiga!
Så irreterande när man kan en del, så kommer den inte ens!

2007-10-27 @ 21:01:31
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0