En minut över

Okej, jag har verkligen varit sämst på att blogga den senaste tiden.. Har varken haft tid, ork eller dator med internet. Sitter nu och väntar på att fysiklektionen ska börja, så jag kan ju passa på att skriva några rader.

runtom mig här i skolans datasal sitter klessen och alla bara snackar om brytningsindex och ljusmaxima. dom skriver labrapport om laben i förra veckan. jag och min grupp blev klar med våran rapport i fredags, känns skönt. hatar verkligen fysik... eller, fysik skulle kunna vara roligt med rätt lärare. läraren jag har nu är helt sämst... gammal kärring  som bara väntar på att pensioneras. dötrist.... kemiläraren är ungefär lik, men hon bryr sig iaf lite om sina elever, vill att man ska förstå och klara kursen. Birgit (fysikläraren) däremot, hon bryr sig inte förrän man verkligen kuggar kursen.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0