What I Want Is What I've Got

image33

Försökte lägga upp denna bild igårkväll, men det gick inget vidare. Men nu fungerade det! =)

Älskar knivstället alltså.... Kärlek! <3


Håller på att bli lite förkyld, stackars mig...
Var ute och festade med Veronica i Torsdags. Hon höll på att börja slåss med en annan tjej, fatta vad rädd jag var! Hatar slagsmål... Har ju gjort bort slagsmål för en livstid då jag gick på mellanstadiet, så jag känner att det får vara nog med sådant för min del ;]

Fast ändå önskar jag mig en boxarsäck... =) Men jag tror inte jag får någon, glömde säga till tomten i tid, så han hann nog inte införskaffa någon sådan till mig.

Min mamma jobbar som en galning. Fattar inte varför. hon hade ju typ 20 dagar ledigt som hon var tvungen att ta ut innan nyår, annars försvinner dom. Men ändå så bara fortsätter hon att jobba.
Så idag har jag julpyntat huste alldeles själv för pappa jobbade också och mina bröder var hos farmor.

Min familj är så jävla tajt asså....

Men va fan, God Jul på deij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0