Nyhetsupdatering

okej, jag fick G på fysikprovet i kärnfysik.... ! :) hurra hurra! hade fan dött annars.
nu har jag bara ett kemiprov kvar att få tillbaka, hoppas på G... Hoppas, hoppas, hoppas!!
måste göra om min labr.rapport också, för den dög inte för magister mullvad.

matteprov på onsdag, samtidigt som repetitionerna inför dansuppvisningen!jävla skit... kommer vara döstressad och skriva jättedåligt på det provet. but that's life I suppose.

dyka från treans trampolin imorgon. annars får jag inte mvg i gymppa. jag vågar inte ens klättra upp dit! o_0 helvette...

träffar virriga veronica imorgon, ska bli döskoj! =D
Heja på Marie Picasso imorgon!
vad ska jag göra i helgen?? alla mina planer bara krossas... :S

puss och gull ( som han p rix fm brukar säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0