Idag är mina naglar röda

Japp. så har man haft teaterföreställning i aulan. gick väl sådär, kunde inte mina repliker utantill så jag hade fusklapp X) men på det hela taget gick det bra.

dansföreställning på onsdag, hopppas det går bra... testade klänningarna imorse på träningen, jag fick en ljusblå :) dom är ganska fina, enda nackdelen är att man blottar rumpan så fort mangör en piruett eller så. och särskillt när man ligger och sprattlar på golvet, vilket händer ganska många gånger under dansen. har jag sagt vilken låt vi dansar till? "helloe" med Lionel richie. fyfan... hatade den låten innan vi ens började dansa till den... har vöat sen i börjaan av terminen, gissa hur mina känslor är för den låten nu? är ganska less på koeroegrafin också. hoppas bara det går bra...!

ska ha sveska nu, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0