Den Gångna Helgen

Måste få berätta om förra helgen, en tjej som jag ganska nyss lärt känna kom och hälsade på mig här hemma på gården. Typ ingen av mina vänner från stan har varit här, men hennes familj har släktingar någonstans inte så många mil från härifrån... Så hon kom hit och var här hela helgen.

Det finurliga är inte att någon som jag bara träffat tre gånger innan i pricip bjöd hit sig själv ooch var här hela helgen, utan hur min familj uppträdde. Eller, mest min äldre bror. Jag har ju skrivit en del om honom och min andra bror, om hur dumma dom är och hur dålig sammanhållning det är i den här familjen. Men i helgen var vi like a unit. Helt konstigt. Min yngre bror hade en kompis här också, så vi var sju personer här i huset. Tur att det 'r stort för han bjöd hem fem personer till på kvällen för att spela poker.

Ialla fall, Min äldre bror var inte elak eller tvär eller någonting..! jag förstod ingenting... Eller, jag tänkte inte på det då utan tankarna kom när jag var tillbaka i stan och funderade kring helgen som gått. Kanske är han så tvär för att han är utråkad, och då det kommer mer människor till huset så kvicknar han till.

Jag är likadan, får min energi och styrka fråna andra människor. Jag blir jätterastlöös och lättretad om jag bara går här hemma några vekckor. och han bor ju fna här 24/7. Stackarn! ;) närå, men han har ju i pricip valt själv att bo här. Han skulle ju kunna flytta någon annanstans.

Jag skulle inte ha någonting emot att han bor här om han bara varit snäll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0