A Long Time Ago

okej, nu var det väldigt längesedan jag skrev. och faktum är att jag har vait i en svacka, så att säga...

plugget går käpprätt åt helvette, om jag ska vara ärlig... Har fått IG på ett och samma, jävla prov i fysik- tre gågner!. fick IG på ett kemiprov. har nu två prov som jag inte fått tillbaka, ett i fysik och det andra i kemi. inget av de proven kändes särskillt bra.
på tisdag är det matteprov. helvette!

I matte C har jag bara ett kapitel kvar, sedan börjar matte D. matte D som sträcker sig från denna vårtermin och fram till jul i trean. skönt att ännu en kurs snart är avslutad.

har bara VG i engelska, bara VG i spanska, har bara gjort flummiga teater föreställningar på svenskan och mina teaterkunskaper är obefintliga så jag kanske har sjunkit till VG där med. och dansen... jag dör ju om jag bara får VG där också! fast den kursen är ju även nästa termin.

Alla dessa jävla motgångar har fått mig tvivla på NV. jag har börjat fundera på att bli psykolog. och om jag ska bli det har jag hört att det skulle vara bättre att gå OP på gymnasiet. så då får jag ingen som helst jävla användning av NV? helvette... vad ska jag bli när jag blir stor?

jaja, jag är ju ung för fan. sådana häriga funderingar och ångest-attacker hör väl till? ;D
lyssnar just nu på Ted Gärdestad. lånade en dubbelplatta på biblioteket. mycket lugn och skön musik.

nu ska jag diska, dricka vatten och plugga matte.

såja, Paula is back on track!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0