Vackert väder

Idag strålar solen och jag vill ner till sjön och lära mig dyka från bryggan! Så att jag kan brilljera på simningen i skolan till hösten ;D haha

men istället ska jag följa med mamma på hennes jobb inom äldreomsorgen... "/

sedan ska jag till min kompis amelie, träffa henne en sista gång innan hon flyttar iväg till sin gymnasieskola som ligger långt bort härifrån,. kommer sakna henne.

   men palla äldreomsorg? alltså, visst är det bra att folk kan ta hand om andra människor, men jag skulle aldrig kunna jobba som det. praoade på ett ålderdomshem när jag gick i åttan. Det var ingen höjdare. Men mamma jobbar inom  hemtjänsten, gamligarna där är ju piggare än dom på ålderdomshem har jag fått höra.
måste följa med så jag fåt ngn skjuts till Amelie iaf. hon slutar jobba klockan fem, den tiden står jag väl ut med mamma och gamfolket..? ;D

Kommentarer
Postat av: mojsan

ja så mycket lättare!
Jo alla går ju igenom olika stadier i livet.
Och jag tror faktiskt det blir bättre när vi som du säger blivit vuxna och så :)
Ja jag är äldst! både bra och dåligt :p
hehe! Du är mellanbarn? :)

2007-08-15 @ 14:16:35
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0