Todays work

okei, idag har jag inte arbetat, som rubriken kanske låter avspegla.

men jag vaknade 20 över nio! inte illa ska jag be om att få tala om! :O första gången på minst två månader som jag vaknade så tidigt. fast jag somnade ju om förståss, sov till 2o över 11 X) sovmorgon=härlig morgon.

sen när jag började med att laga middag så ringde farmor och undrade om vi ville äte mat hos henne, så då gjorde vi det. Jag slapp alltså laga mat! =) bra dag idag.
hoppas att det förblir så även då mamma kommer hem. mammor har verkligen en förmåga att vända på ens humör, från sunshine till självmord.

Inte sant?

Kommentarer
Postat av: mojsan

ja det var kul med kalas :) hehe!
Jaa, utan smärtstillande vet jag inte hur jag skulle överleva just nu. Haha.
ha det bra :)

2007-08-18 @ 22:58:18
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

haha, helt rätt det där om mammor ;)
De har den förmågan många gånger!

2007-08-18 @ 22:59:55
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0