Jag blev utmanad!

Jag Blev Utmanad Av Mojsan!


() Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. 
() Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. 
() I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


1.När jag vaknar är det första jag gör att kolla vad det är för väder.
2. När jag är arg på någon vänder jag denna ryggen, med tankarna"han/hon är inte värd att jag pratar mer med honom/henne". Egoist-javisst!
3. Tropicanas färskpressade juice är den enda juice jag kan dricka, allt annat smakar skiiiit. 
4. Jag får ont i mina benhinnor när jag är övertrött.
5. Magnus Uggla var min första idol. Fast jag förstod oftast inte hans texter, men min idol var han.
6. Jag älskar att festa och när Bob Sinclairs låt "Rock this party" kommer, då tappar jag kontrollen helt! Folk tror alltid att jag är aspackad och frågar dagen efter om jag minns något överhuvud taget och tror oftast inte på mig då jag berättar att jag inte druckit annat än vatten.
7. När jag var tolv år hatade jag min familj och hoppades att det en dag skulle dyka upp en man eller kvinna och berätta att jag var hans/hennes biologiska dotter och att dom varit tvungen att lämna bort mig och nu ville ha mig tillbaka.
8. Jag var kär i Per Gessle när jag var tretton år. 

Jaha, det var åtta vanor/fakta om mig. Det mesta av detta vet inte ens mina vänner om ^^, Det dom vet är punkt nummer 3,4 och 6. X)

Ingen som jag känner bloggar så därför letar jag härmed upp 8 för mig okända personer att utmana.



Jag utmanar: Jelena, Lotte, Julia, Sabina, Malle, Flo Mo, Izabella och Sanna


Kommentarer
Postat av: Flo Mo

tack för utmaningen, men jag är lite emot sånt där ;)
intressant läsning om dig dock =)

2007-08-26 @ 00:31:15
URL: http://flomo.blogg.se
Postat av: Jelena

Jag gjorde redan utmaningen för ett tag sedan, så jag antar att utmaningen är antagen? :)

2007-08-26 @ 09:37:30
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0