I've got control!

Efter att ha kämpat med att få itunes att funka på min dator så fixade lillebror ett annat nerladdningsprogram X) Hurra!!

Förut var jag ju tvungen att be Johannes ladda ner musiken jag ville ha, men nu har ju han flyttat till USA så jag har haft samma musik i mp3:n hela sommaren "/ Jonnis, Jag saknar dei! (inte enbart för det där med musiken, men det förstår du väl?)

men nu har jag då fått kontroll över läget (och datorn). har tankat ner en massa härliga toner =) Love asså.

Kommentarer
Postat av: Sabina

haha, jo det är riktgt skojj =)

2007-08-19 @ 22:01:24
URL: http://binaswe.bloggagratis.se
Postat av: mojsan

haha sött vet jag inte :p.
Jo sant, man måste ju få ha ett "liv" utanför skolan också!
Jag är en sån person som vägrar låta skolan komma före, kanske fel inställning vissa gånger, men det är sån jag alltid varit!
Jag börjar andra året nu, det tuffaste året med flest ämnen och "tunga" ämnen. Får se hur det går :)

2007-08-20 @ 00:06:48
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0