Back in Buisness. Again.


Nyss hemkommen från la stada ( eller något)

hade gympa första timmen idag, spelade brännboll. Sjuuukt kul! *inte. Jag hade ingen som helst bollkontroll, och jag brukar faktiskt vara hyffsat bra på brännboll (om man jämför med resten av klassen) Min kompis hade nog tjuvtränat hemma under sommaren, hon kunde kasta hur långt som helst! Fast det kunde hon kanske i sommras också? Hmm... Iallafall, när jag skulle slå så kastade brännaren över huvudet på mig typ jämt, så jag fick springa och hämta bollen som alltid rullade jättelångt.... :( jävla skitstövel som missbedömde min längd sådär! "/ laget förlorade ju en massa värdefulla sekunder. Men när jag väl slog så bollen kom någurlunda okej, hörde jag gympaläraren "bra slag" stod sen och lyssnade om han sa det till alla som fick iväg bollen, men icke! det var ju softish! Jag fick iallafall bättre självförtoende och kuta på hyfsat fort, med tanka på mina benhinnor som blir arga på mig då jag springer på planmark. För övrigt är gympaläraren en ung herre som ser grymt bra ut ;D haha

nu ska jag äta middag, adios!

Kommentarer
Postat av: mojsan

haha okej!
Det är ju helt rätt!
Wei, min teori är bra :D

2007-08-24 @ 22:18:33
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

du är utmanad! :D
Se min blogg!

2007-08-24 @ 22:38:53
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0