HÖSTLOV!

Alltså, nu är höstlovet äntligen här.... mina ögonlock känns tunga som cement, jag vill verkligen  gå och läga mig för att få vakna upp till en fantastisk höstdag som jag får tillbringa hur jag vill. Men, mamma håller på att damsuga  hela huset så jag får vänta med att gå och lägga mig, jag menar klockan är ju knappt åtta X)

Sov dåligt inatt, märkte när jag åkte bussen hem att det var fullmåne, kan ju vara därför. månen styr ju som bekant tidsvattnet och människor består ju av 70% vatten, så jag tror absolut att månen styr oss männsikor också, därav sömnsvårigheter. vissa tror att detta är bullshit... fuck them

så, jag sov dåligt, drömde en massa. minns inte vad, men varje gång jag vaknade upp inatt visste jag precis vad jag drömt. men nu är det som bortblåst tyvärr.

stressade sedan upp till idrottsplatsen för att springa löptest (2km) jag sprang på 10,36. vilket är en förbättring på ungefär en minut sedan i våras då jag sprang på 11,45. så jag är lycklig 8-)

träffade Caisa idag, vi gick på en fika tillsammans. superkul att få prata av sig, dela minnen från lågstadiet, men hon hade typ glömt bort allt som jag mindes och tvärt om X)
vid ett tillfälle sa caisa; men vad snabb du är hela tiden, jag hinner knappt med att tänka.
och visst är det så... Jag är en människa som har lätt för att stressa upp mig, särskillt då jag har en tid att passa. vilket jag hade då. skulle ju med bussen hem vilket räcker för att mina nerver ska lägga sig utanpå min hud. stressen bidrar till illamående och trötthet då den lagt sig till ro. usch usch för stress. måste igentligen sluta stressa över allt som händer och sker i mitt liv annars kommer jag bli utbränd innan jag hunnit fylla 20. men det är inte så enkelt....

skulle kunna skriva en bok om mina tankar och känslor kring skolan och hur allting bara går åt helvete där. men det tänker jag inte göra... och jag tänker inte skriva någonting mer om det här.

ska bara tillägga; Lycka till Caisa, på din nästa körlektion och hoppas det går bättre då ;)

Kommentarer
Postat av: Flo Mo

jobbigt att inte kunna sova =/
men bra tid på löptestet iaf =)

2007-10-26 @ 22:18:15
URL: http://flomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0